
 1 

 U sedmici u kojoj je obilježena prva godišnjica 
pada Srebrenice, ubistvo hiljada muških 
stanovnika ovoga grada i početak putovanja, koje 
će odvesti njihove žene, majke, sestre i djecu u 
izbjeglištvo, moglo se i očekivati da će 
komemoracije dominirati vijestima u Sarajevu, 
Tuzli i drugim dijelovima Federacije pod kontrolom 
Armije BiH. Godišnjica je, također, pružila priliku i 
međunarodnim medijima, kako da ponovo podijele 
odgovornost mnogih, za ono što se desilo, u i oko 
Srebrenice, tako i da potvrde, kako je pad 
Srebrenice doveo do zračnih udara NATA, šatl 
diplomacije, konferencije u Dejtonu  i sadašnje 
preizborne kampanje, koja je posljedica svega 
toga. Gledajući jednim okom na pojačani utisak, 
koje će njihova saopćenja prouzrokovati, i koja su 
prouzrokovala, Tribunal u Hagu je također 
odabrao prošlu sedmicu, da u njoj donese nove i 
obavezujuće naloge za hapšenje Radovana 
Karadžića i Ratka Mladića. 

 U neobično oštrom i primjerenom tonu,  šef misije 
OSCE, Robert Frovik (Robert Frowick), izjavio je 
da SDS-u neće biti dopušteno da učestvuje na 
septembarskim izborima, ako Karadžić i dalje 
ostane na čelu stranke. Visoki predstavnik Karl Bilt 
(Carl Bildt) oglasio se suprotnim tonovima, a 
izgleda da je i sam Frovik promijenio mišljenje, 
kad je na Palama posjetio Biljanu Plavšić. Ali 
saopćenje OSCE, izdato tokom vikenda, da će se 
službeni početak predizborne kampanje pomjeriti 
na 19 juli, izgledalo je kao ultimatum SDS-u. 
Francuski ministar odbrane, u međuvremenu, 
predložio je izmjenu IFOR-ovog mandata, kako bi 
se od IFORA moglo tražiti da uhapsi osumnjičene 
ratne zločince. S druge strane, nagovještaji, koji 
dolaze iz SAD, da bi operacija hapšenja mogla biti 
u fazi pripreme - nakon čega je uslijedilo 

iznenadno upućivanje tvorca Dejtonskog 
sporazuma Ričarda Holbruka (Richard Holbrooke) 
u Beograd - očito su pojačali ono što je zamišljeno 
kao nepodnošljivi pritisak na Pale. 

 Ovi manevri međunarodne zajednice pobudili su 
manje interesovanje radio-televizijskih stanica u 
Federaciji, nego što je to bio slučaj sa 
obilježavanjem godišnjice pada Srebrenice, 
problemima izbjeglica koji traže da se vrate 
kućama, nalozima za hapšenje koje je izdao 
Tribunal u Hagu, i različitim ekonomskim i 
društvenim problemima, uključujući i najavljeni 
štrajk zdravstvenih radnika. Ovakvo vrednovanje 
vijesti može tačno odražavati interes javnosti. Ali 
ono može isto tako odražavati i nisku 
vjerodostojnost predstavnika međunarodne 
zajednice u B&H. 

 Što se tiče vijesti o izborima, rasprave o kašnjenju 
u objavljivanju zvaničnih rezultata izbora u 
Mostaru i OSCE-ova odluka da briše sedam 
kandidata SDA sa liste u Cazinu (zbog učešća u 
napadu na Harisa Silajdžića),dobile su najviše 
prostora u medijima u Sarajevu. Kao što ćemo 
vidjeti, stvari su izgledale drugačije u ostalim 
gradovima. S druge strane, povećao se broj 
emisija posvećenih izborima, kako u Federaciji, 
tako i u Republici Srpskoj, bez obzira na odlaganje 
zvaničnog početka predizborne kampanje. 

Komemoracije posvećene Srebrenici 
 Javni skupovi i izjave u povodu obilježavanja 
pada Srebrenice, pružili su daleko manje priliku za 
širenje mržnje, ili podsticanje osvete, nego što se 

 

17 juli 1996 broj 7 

Sedmični pregled BiH medija: 8-14 juli 1996 



 2 

to moglo očekivati. Međutim, ti skupovi i izjave 
pokazali su se kao dobra prilika za stranačku 
političku propagandu. Pojedine radio televizijske 
stanice u Federaciji, ili su kapitalizirale tu priliku, ili 
su dopustile da u njoj budu iskorištene. 

 "Dnevnik" TV B&H počeo je 11 jula s govorom 
Alije Izetbegovica na komemoraciji povodom Dana 
sjecanja u Sarajevu, kojom prilikom je  kazao "svi 
smo mi, osim onih koji su mrtvi, na svoj način krivi 
za događaje u Srebrenici". Izetbegovic nije mogao 
da sakrije suze na kraju govora.  
Bosanskomuslimanski Radio Hayat u Sarajevu 
nije smatrao oportunim da emituje ovaj dio 
Izetbegovićevog govora u svojim večernjim 
vijestima. Informativna emisija "Oko 22" NTV 
Studija 99 predstavila je ovaj događaj, kao 
partijsku političku prigodu.  

 RTV Zenica dopustila je da zenički 
gradonačelnik, koji je član SDA, 11 jula iskoristi 
njeno krajnje patetično izvještavanje o 
srebreničkoj tragediji (i na radiju i na TV), kao 
priliku za vlastitu promociju. Međutim, ovi izvještaji 
nisu pravljeni sa namjerom da izazovu mržnju 
protiv Srba. Dva dana kasnije, Zetel je posmatrao 
ovaj događaj iz drugog ugla. Prenio je prilog 
strane kompanije, na kome se vidjela Biljana 
Plavšić, okružena svećenicima, svijećama i 
ikonama, kako prisustvuje službi održanoj u znak 
zahvalnosti zbog "oslobađanja" Srebrenice. 
(Prema vijesti TV Tuzle, objavljenoj 12 jula, 
potpredsjednik SDP Sead Avdić bio je jedini 
stranački lider, koji je protestvovao zbog namjera 
Pala da se organizira takva proslava). 

 Voditelj HTV Mostar, najavljujući 11 jula 
emitovanje priloga velikog brata HRT, o 
događajima koji su se desili tog dana u Sarajevu, 
primijetio je: "Današnji dan znači da je prošla 
tačno jedna godina od - za Muslimane, naravno - 
pada, a - za Srbe - oslobađanja Srebrenice. Tom 
prilikom u Sarajevu je održan, moglo bi se reći, 
osobito tužan komemorativan skup." Federalni 
osjećaj bio je, također, osobito odsutan.  

 Medijsko pokrivanje velikog međunarodnog skupa 
u Tuzli 12 jula bilo je još različitije - i još 
interesantnije. U "Dnevniku" TV B&H blago je 
rečeno da su govori Izeta Hadžića, guvernera 
Tuzlansko-Podrinjskog kantona i Fahrudina 
Selimovića, bivšeg gradonačelnika Srebrenice, 
prekinuti uzvicima i zvižducima. U "Dnevniku" je, 
međutim, objavljen izvod iz govora Ejupa Ganića, 
u kome on obećava okupljenim izbjeglicama, da 
će se traganje za njihovim nestalim srodnicima 

nastaviti. Uz to je prikazana slika mnoštva, koje 
maše bosanskim zastavama.  

 Prema Večernjim novinama scena je izgledala 
sasvim drugačije. Hadžić i Selimović ne samo da 
su bili izviždani, nego su i gađani kamenicama i 
trulim voćem. Također, na skupu nisu bile samo 
bosanske zastave. U stvari, bilo je daleko više 
zastava SDA i muslimanskih zastava i 
transparenata. Drugi očevici   su javljali kako je 
reakcija mase na muzičare, glumce, horove i 
druge lučonoše SDA iz Sarajeva bio povik "Nosite 
se sa vašom muzikom i pjesmama dajte nam 
oružje i mi ćemo sami riješiti problem Srebrenice!" 
Ono što je očito bilo zamišljeno kao 
veličanstveni(pitanje je da li i dostojanstveni) 
predizborni skup SDA, pretvorilo se u nešto 
sasvim drugo. 

 Televizija TPK, koja je danima najavljivala ove 
svečanosti, našla se u nezgodnom položaju. 
Njena reakcija bilo  je uporno ignorisanje 
incidenata i, umjesto toga, prikazivanje inserata iz 
vatrenih govora Nasera Orića (bivšeg 
tjelohranitelja Slobodana Miloševića, a zatim 
komandanta branilaca Srebrenice) i Ejupa Ganića. 
Izgleda da su ova dvojica dali okupljenoj masi, ono 
što je željela. Za razliku od dijelova Ganićevog 
govora, koje je objavio "Dnevnik" TV B&H, dijelovi 
govora koje je objavila TV TPK, jasno su prenijeli 
Ganićevu poruku, da je glasanje za SDA, 
najsigurniji način da se ponovo vrati Srebrenica.  

Slijedećeg dana "Dnevnik" TV TPK objavio je 
dijelove sa konferencije za štampu, koju su 
organizirali Hadžić i lokalni šef policije, u kojoj oni 
tvrde da je incident (koji je ostao neobjašnjen) 
dobro pripremljeno djelo dvadesetak izgrednika, 
koji su već dugo poznati policiji. Prema izvještaju 
TV Tuzle, sa iste konferencije za štampu, Hadžić 
je tražio od novinara da istaknu ovu informaciju. 

Kuriozitet sedmice 
Televizija Srpska je tokom prošle sedmice imala i 
vlastitih nezgoda. Dok "Novosti u 8" na TV Srpska 
nisu uopće spomenule ponovni nalog haškog 
Tribunala za hapšenje Karadžića i Mladića, 
popodnevni "Dnevnik" Radio Srpske doslovno je 
prenio ovu vijest 8 jula.  

Optužbe za zloupotrebu medija 
Političke partije obično se žale na odnos medija 
prema njima, bez obzira da li je taj odnos dobar, ili 
ne. Prošle sedmice, međutim, u Republici Srpskoj 



 3 

desio se jedan neobičan primjer. "Novosti u 8" TV 
Srpske izvjestile su 11 jula, kako je ova emisija 
bila predmet oštre kritike na zajedničkoj 
konferenciji za štampu, koju su sazvali Srpska 
stranka Krajine, Narodna stranka RS, Srpska 
patriotska stranka i Srpska seljačka stranka. Ove 
četiri stranke bile su ljute zbog toga što se 
strankama, koje čine opozicioni blok, daju i termini 
za pojedinačno predstavljanje. Zbog toga su, tvrde 
ove četiri stranke, one u neravnopravnom 
položaju. Je li možda Karl Bilt imao na umu upravo 
ovaj biser, kada je, prema Rojteru (Reuters) 
sljedećeg dana optužio TV Srpsku za propagandu 
od koje bi se "stidio čak i Staljin?" 

 "Dnevnik" Radio Srpske objavio je  14 jula 
informaciju o jednom još bizarnijem protestu. 
Navedeno je, kako je predsjednik Stranke Srpskog 
jedinstva, Željko Ražnjatović Arkan, demantirao u 
Bijeljini glasine, koje navodno  širi RTV Srbije, 
kako je on ranjen u pokušaju da uhapsi 
predsjednika RS Karadžića. Ovo je, prema 
Arkanu, čista laž "jer ja čvrsto stojim uz našeg 
srpskog vođu."  

 Banjalučki Radio Krajina emitovao je prošle 
sedmice manje neobičan protest. On je prenio 
žalbu Socijal-liberalne stranke, zato što je njezin 
predsjednik, premda je bio pozvan, isključen iz 
prvog izbornog foruma, koji je TV Srpska 
emitovala 8 jula. Radio Krajina javio je 11 jula da 
je Srpska Radikalna stranka protestvovala zbog 
nekorektnog postupka prema njoj od strane SRT i 
Glasa srpskog. Međutim, ovi protesti nisu se 
posebno isticali u vijestima.  

Jedna optužba na zloupotrebu 
Armije u Zenici 
Premda se NTV Zetel razlikuje od RTV Zenica 
time što posvećuje manje pažnje aktivnostima 
članova SDA, koji vladaju gradom, kantonom i 
vojnom oblasti, NTV Zetel obično ne analizira i ne 
kritikuje njihove aktivnosti i saopćenja. Jedan 
izuzetak desio se 13 jula u emisiji "Info-Blok". 
Izvještavajući o sastanku komandanta Trećeg 
korpusa Armije RBiH sa nosiocima odličja "Zlatni 
ljiljan", novinar je smatrao da je ovo u stvari dio 
predizborne kampanje. On je citirao komandanta, 
kako upozorava na opasnost da će "predstojeći 
izbori podijeliti Bošnjake", čiji su stubovi "vjera, 
država i armija".  

Ovo je prvi slučaj od početka monitoringa u Zenici, 
da je jedna radio televizijska stanica, u centralnim 

emisijama koje mi pratimo, opazila i javila o 
angažovanju jednog oficira na direktnoj političkoj 
promidžbi. 

Terminološke inovacije 
 Radio Krajina prestala je upotrebljavati izraze 
kao što su "Muslimansko-hrvatska federacija", 
"muslimanska televizija" itd. Umjesto ovih izraza, 
upotrebljavaju se pravi naslovi. Uz to, vijesti Radio 
Krajine sada su podijeljene u dva bloka: "Vijesti iz 
RS i Srbije" i "Vijesti iz Federacije B&H i 
Hrvatske".  

 Sarajevski Radio Hayat, s druge strane, počeo je 
upotrebljavati izraz "hrvatski entitet", uz srpski 
entitet. Prema voditelju emisije "Hyde park"  Radio 
studija 99 (11 jula), sastanak, koji je 8 jula OSCE 
organizirao u Mostaru sa novinarima sa istočne i 
zapadne strane, nazvan je "međuentitetskom" 
konferencijom, a njeni učesnici "međuetničkim".                   

 TV Srpska: Predizborni program 
 Serija emisija posvećenih izborima, "Izbori '96", 
počela je na ovom kanalu 8 jula dvosatnim 
programom, u kome su učestvovali predstavnici 
15 stranaka (od kojih su tri stranke bile iz 
Federacije), kao i dva člana Privremene izborne 
komisije iz RS. Predstavnici deset stranaka bili su 
u studiju SRT na Palama, a pet u studiju u Banja 
Luci (lider SLS bio je isključen - vidi gore). U emisji 
nije bilo sukoba mišljenja, a jedan od voditelja bio 
je izuzetno neprijateljski raspoložen prema 
predstavnicima stranaka iz Federacije: MBO, HSS 
i UBSD. Važno je, međutim, da su ove stranke 
otišle na Pale. Kako su tamo došle, i uz kakvo 
obezbjeđenje, nije objašnjeno.  

 Prvi redovni jednosatni program emitovan je 
sljedeće večeri (9 jula) iz studija SRT u Banja Luci. 
Prema ždrijebu, čast da učestvuje u prvoj emisiji, 
pripala je Amili Omersoftić, predsjednici stranke 
"Žena B&H" i v.d. direktoru RTV B&H. Prema 
pravilima OSCE, predstavniku stranke određeno je 
vrijeme u kome treba da predstavi i program 
stranke i samog sebe. Većina programa je zatim 
posvećena pitanjima i odgovorima, u kome voditelj 
postavlja pitanja sam, ali i prenosi pitanja 
gledalaca. U ovoj prilici pitanja su bila isto toliko 
neprijazna, koliko i voditeljev stav i terminologija 
koja je korištena. Premda nemilice provocirana, 
gospođa Omersoftić dobro se držala.  



 4 

 Desetog i 11 jula nije bilo emisija. Bilo je 
predviđeno da UBSD učestvuje u emisiji 10 jula, 
ali predstavnici ove stranke nisu došli u studio, 
navodno zato što OSCE nije obezbijedio transport. 
Ni predstavnici SDP B&H nisu se pojavili sljedeće 
večeri zato što, prema SRT, "nisu ispunili uslove 
za pojavljivanje stranaka na TV Srpskoj." 

Medijski pluralizam u vijestima  
Prošle sedmice zbila su se dva značajna medijska 
događaja. Prvi je bio javno lansiranje nezavisne 
televizijske mreže TVIN (koja je ranije spominjana 
u ovim pregledima kao INTV). Napad na ovaj 
poduhvat, sponzoriran od strane Ureda visokog 
predstavnika, inicirala je 8 jula RTV B&H, kada je 
Amila Omersoftić na konferenciji za štampu 
opisala ovaj poduhvat kao "pokušaj da se 
preuzme vlasništvo nad mrežom telekomunikacija 
i dozvola za frekvencije B&H" , što bi "moglo imati 
katastrofalne posljedice." Programski savjet TVIN-
a,  koji čine predstavnici pet stanica udruženih u 
ovu mrežu (NTV Zetel, TV Tuzla, TV Mostar, NTV 
Studio 99 i NTV Hayat) sastao se sljedećeg dana, 
da bi izdao saopćenje u kome se njihova nova 
mreža pozdravlja kao ogromni doprinos razvoju 
medijskog pluralizma, slobode govora i pristupa 
medijima u predizbornoj kampanji. Konferencija za 
štampu uslijedila je 10 jula. Ne očekuje se da će 
mreža početi sa emitovanjem programa prije 
sredine augusta. 

 Sljedeći medijski događaj koji vrijedi zabilježiti, 
bilo je dvodnevno neizlaženje Večernjih novina, 
navodno zbog neplaćenih računa štampariji. Bez 
obzira da li se radi o finansijskim problemima ovih 
novina ili - kako tvrde glasine - o neprijateljstvu 
ljudi na visokim mjestima prema ovom listu, bio je 
ovo, u svakom slučaju, napad na "medijski 
pluralizam," kojeg TVIN ima namjeru da 
promovira.  

Monitoring Report 

Ovaj bilten pojavio se prošle sedmice dva puta u 
programima. Voditelj emisije "Hyde park" Radio 
studija 99 skrenuo je pažnju na ranije napise u 
ovom biltenu o problemima sa telefonskim 
vezama, 11 jula kada se ponovo desio problem sa 
telefonima. Laskava implikacija ove primjedbe bila 
je da zlonamjerni elementi treba da pripaze šta 
rade.  

 "Dnevnik" TV B&H objavio je 13 jula prilog u 
kome je prikazana slika Monitoring Report i citiran 
bilten tako da proizilazi da TV B&H pokazuje 
daleko veći profesionalizam, nego TV Srpska. 
Premda je interpretacija bila tačna, a publicitet dat 
biltenu dobrodošao, "Dnevnik" je pogriješio što je 
monitoring, koji obavljaju IWPR/Medija plan, 
pripisao OSCE-u. Organizacije koje su odgovorne 
za ovaj bilten, nezavisne su od OSCE i svih drugih 
službenih tijela. 

Predizborna kampanja u 
sarajevskoj štampi 
Broj tekstova vezanih za predizbornu kampanju u 
štampi značajno je opao prošle sedmice. Nema 
sumnje da je glavni razlog za to završetak 
predizborne kampanje i izbora u Mostaru. 
Kampanja je ušla u fazu u kojoj se s jedne strane 
izvode tehničke pripreme za izbore, ili su već 
završene, a s druge strane u period, kad se 
predstavljaju kandidati koji su stavljeni na pratijske 
ili koalicione liste. Čini se da je štampa više 
zainteresirana za same kandidate, nego za 
njihove programe, ili programe njihovih stranaka. 
Listovi su objavili znatno više članaka nego ranije 
o predizbornoj klimi, strankama i kandidatima u 
Republici Srpskoj, kao i o onim strankama iz 
Federacije, koje će izaći na izbore u RS.   

Prilozi u listovima čiji se sadržaj direktno ili indirektno odnosio na izbore 1996.  
Period pokrivanja: 8 - 14 juli 1996  Dnevni: Oslobođenje, Večernje novine, Dnevni Avaz.  
Sadmični, petnaestodnevni i mjesečni: Svijet, Ljiljan, Slobodna Bosna, Dani, Hrvatska riječ.  

naziv lista broj listova broj priloga broj priloga po broju najčešće zastupljna forma 
Oslobođenje 7 50 4-12 articles vijest, komentar 
Večernje novine 4 28 3-14 articles vijest, izvještaj 
Dnevni Avaz 6 63 7-13 articles vijest, intervju, izjava 
Svijet 1 3  komentar, reportaža, izjava 
Ljiljan 1 5  komentar, intervju 
Slobodna Bosna 1 1  intervju, politička karikatura 
Dani 1 5  komentar, reportaža 
Hrvatska riječ 1 8  izvještaj, intervju, komentar 



 5 

Voli me, ne voli me…. 
Tabela ispod prikazuje prisustvo političkih stranaka, njihovih vođa  i koalicija u medijima Federacije i 
Republike Srpske u sedmici od 8 do 14 jula. Kolona sa nazivom “Total” govori koliko su puta jedna 
stranka ili njen lider direktno ili indirektni predstavljeni ili pomenuti u centralnoj informativnoj emisiji RTV 
BiH i RTV Srpska. Svaku stranku prati rezultat koji se potpisuje vrijednošću +1 za svako pozitivno 
pominjanje, 0 za svako neutralno pominjanje i  -1 za svako negativno pominjanje. Kolona (Σ (+,-,0)) 
predstavlja sumu ovih ocjena.  Što je veći broj pozitivnih poena to znači da su mediji imali pozitivniji 
odnos, naklonost ili simpatije, odnosno, što je veći broj negativnih poena, to su se mediji prema stranci ili 
njenom predstavniku odnosili sa više kritike ili antipatije.  

Mediji koji su posmatrani u ovu svrhu su RTV BiH i RTV Srpska. Analizirane su samo glavne vijesti 
dana.   

ime skraće- RTV BiH RTV Srpska 
stranke nica total Σ (+,-,0) total Σ (+,-,0) 
Stranka demokratske akcije  SDA 28 + 7 16 - 15 
Srpska demokratska stranka (SZ) SDS 12 - 8 46 +41 
Hrvatska demokratska zajednica BiH HDZ 8 - 2 10 - 8 
Srpska radikalna stranka RS SRS 0 - 1 +1 
Stranka za BiH SzaBiH 3 0 0 - 
Srpska patriotska stranka SPAS SPAS 0 - 2 + 1 
Stranka srpskog jedinstva SSJ 0 - 2 + 2 
Srpska seljačka stranka RS SSS 0 - 1 0 
Narodna stranka RS NSRS 0 - 1 0 
Srpska stranka Krajine SSK 0 - 1 0 
*Narodni savez za slobodan mir koalicija 0 - 1 0 
**Demokratski patriotski blok koalicija 0 - 1 0 
Stranka žena BiH SŽBiH 1 0 0 - 
Liberalno bošnjačka organizacija LBO 3 -1 0 - 
Stranka privrednog prosperiteta BiH SPP 1 0 0 - 
Građanska demokratska stranka BiH GDS 1 0 0 - 
Muslimansko bošnjačka organizacija MBO 1 0 0 - 
Hrvatska seljačka stranka BiH HSS 1 0 0 - 
Unija bosanskohercegovačkih 
socijaldemokrata 

UBSD 2 0 0 - 

Socijal demokratska partija BiH SDP 1 0 0 - 
Republikanska stranka BiH RS 1 0 0 - 
 * Narodni savez za slobodni mir: Socijalistička partija RS, Jugoslovenska levica (JUL), Socijalno-liberalna stranka 
RS, Stranka nezavisnih socijaldemokrata, Nova radnička partija 

 ** Demokratski patriotski blok: Stranka demokratskog centra Trebinje, Seljačka radnička stranka Kozarska Dubice, 
Demokratska stranka Bijeljina, Nova radikalna stranka “Nikola Pašić”, Otađbinska stranka Banja Luke. 

 Napomena: Imena stranaka su navedena u onom ubliku u kome ih mediji najčešće upotrebljavaju. 

izvještaj IWPR i MEDIA PLAN; Direktor projekta: Mark Wheeler 
Obala Kulina bana 4/I, 71000Sarajevo, BiH 

Tel/fax 071-667-734/735 
E-mail:MEDIAPLAN_ZU@ZAMIR-SA.ztn.apc.org 

Institut za ratno i mirnodopsko izvještavanje (IWPR) je britanska dobrotvorna ustanova, osnovana sa namjerom da 
pomaže razvoj nezavisnih medija i da podrži umjerene glasove u bivšoj Jugoslaviji. Ovaj institut također izdaje War 
Report (Ratni Izvještaj) nezavisni mjeseèni list, i Tribunal, dvomjeseèni časopis o Međunarodnom tribunalu za ratne 
zloèine u Hagu. Za pretplatu i druge informacije obratite se na IWPR 33 Islington High Street, London N1 9LH. Tel 
+44-171-713-7130 / Fax 713-7140/ E-mail: warreport  gn.apc.org. 
Media Plan je prva privatna organizacija u BiH specijalizovana za istraživanje i analizu medija. Glavni cilj mu je da 
promoviše obnovu i razvoj medija u BiH. Organizacija raspolaže opsežnom bazom podataka o BiH medijskoj slici.  
Sa zahvalnošæu napominjemo da ovaj projekat podržavaju Swedish International Development and Cooperation 
Agency, Open Society Institute, Friedrich Naumann Stiftung i Winston Foundation for World Peace. 



 6 

 


